top of page

הטיפולים

עודכן: 16 באוק׳ 2019


דיקור סיני מסורתי

תזונה סינית

שיאצו 

טיפולי מוקסה

כוסות רוח

אלקטרו - אקופונקטורה

עיסוי ספורטאים

עיסוי תאילנדי

עיסוי שוודי משולב

עיסוי אינדאני - אבנים חמות

עיסוי פנים יפני - קובידו

טיפול בכאבים * 

הפרעות קשב וריכוז * 

תוכנית הרזיה והתאמת תזונה * 

תוכנית לטיפול בבעיות עור * 

תמיכה בטיפולים אונקולוגיים * 

 תופעות גיל מעבר וגניקולוגיה * 

 טיפול בפציעות ספורט *

טיפולים להורדת מתח * 


דיקור סיני

לכל נקודה בגופינו יש מטרה ותפקיד, השיטה העתיקה הזו עוזרת לטפל בבעיות שונות ומגוונות. כגון: כאבים מסוגים שונים, בעיות קשב וריכוז, חרדות, בעיות שינה, תופעות גיל המעבר, בעיות עיכול, מערכת חיסונית חלשה ועוד הרבה.


שיאצו

שיטה יפנית מעוררת אנרגיות טבעיות של הגוף לריפוי עצמי, המשלבת לחיצות ומתיחות על גבי המרידיאנים, ערוצי האנרגיה, המביאה לאיזון בין הגוף והנפש, משפרת את זרימת הדם ומרגיעה.


עיסוי תאילנדי

הטיפול משלב עיסוי עמוק ומתיחות שמקורו ביוגה. הוא משחרר חסימות נפשיות ורגשיות, דרך טיפול בגוף. מתבצע בביגוד נוח על המזרן.


עיסוי באבנים חמות

מקור העיסוי באבנים החמות היה בכרב האינדיאנים של צפון אמריקה לפני 300 שנה. האינדיאנים שילבו בעיסוי אבני בזלת חמות וקרות.

מטרת הטיפול באבנים חמות היא יצירת רגיעה עמוקה , איזון הגוף , שחרור מתחים פיזיים ונפשיים חיזוק המערכת החיסונית (במיוחד בתקופת החורף) וזירוז זרימת הדם - (שמעבר למה שהוזכר קודם יוצרת ויטליות ואנרגיה מחודשת לגוף), זירוז חילוף החומרים, ניקוז וניקוי רעלים ממערכת הדם .

​​

עיסוי פנים יפני- קובידו 

עיסוי זה מורכב משלושה שלבים: טיהור, לחלוח העור וגירוי של המרידיאנים, אשר עשוי לנרמל את המצב של האיברים הפנימיים, תוך שימוש בטכניקות של אקופרסורה ניקוז לימפתי. באזור הפנים זורמים המרידיאנים העיקריים והאנרגיה עוברת בנקודות מסויימות על הפנים  ממרידיאן אחד לתוך השני.

קובידו, בניגוד לעיסוי הפנים הקוסמטי, זאת הטכניקה של עיסוי הרבה יותר מגוונת ומשתמשת במגוון של טכניקות על פני העור וכך גם  ברקמות עמוקות. הטכניקה של שימוש בכפות הידיים והאצבעות שונה מביצוע טכניקות עיסוי אחרות. 

054-5963850 אינה גרינברג, קליניקה לרפואה סינית.

רחוב אמיר דרורי 38, דירה 29, ק' 8, חולון.

7 צפיות0 תגובות
bottom of page